2010. február 18., csütörtök

Nekem nem kell 6szor mondani...

Matthias az olasz macso-lucso, akiert minden csajnak patakokban csurgott a nyäla, csak nekem nem... nem azert mert nem nezett ki jol, hanem mert biztosan ismeri mindenki az erzest, hogy äääää, felejtsd el kisanyäm ez a pasi olyan jo, hogy meg bilibe logo kezzel sem mered elkepzelni...
Lehet, hogy ez Matthias önerzetet nemikepp sertette, hogy hogy van az, hogy mindenki pitizik neki csak engem hagy hidegen...
Igy törtenhetett az, hogy a feleves lämpa party alkalmäval ( piros- foglalt, särga- flörtölhetö, meglätjuk, zöld- szabad vagyok, de inkäbb a dugj meg kategoria ) , ahol en megcsak veletlenül sem a 3 szin valamelyikeben pompäztam odajött hozzäm.
Eggen äm... na de mikor.... Mikor mär epp visszavonulot fujtam. Eeeeeees tenyleg az ajtobol huzott vissza.
Nem szorakozott.
  • -Hello, jössz dugni?
  • Nem.
  • Miert nem?
  • Mert eppen havi verzek.
  • Az engem nem zavar.
  • De engem igen.
  • Na gyere mär!
  • Nem megyek. (mindeközben a kezemnel fogva huzott, en meg kapaszkodtam egy oszlopba...)
  • Na de miert nem, mondom, hogy nem zavar.
  • Mert 1 pasit leszämitva meg senkinek nem sikerült felejthetetlen elmenyben reszesitenie, s biztos vagyk benne nem Te leszel a következö, akinek ez sikerülni fog...
  •  (felcsillant a szeme) OOOOO, hät majd meglätjuk, naaaaaa gyere!
  • Nem.
  • Na ne csinäld mär, miert nem?
  • Mert az enyhe szalonspiccen mär oräkkal ezelött tulleptem, es picsa reszeg vagyok.
  • Nem baj, gyere mär!
  • Oke.
Elhuzott a szobäjäba. Az odäig vezetö uton kb. 4 vagy 5 olyan csajjal talälkoztunk, akik szivesen megdugtäk volna, de sosem sikerült nekik. ( Pär napig közutälat tärgyävä lettem)
A szobäban, mint a filmeken, egymäsnak estünk. Ägyra zuhanäs. Tampont kibänyäsz, szobäjänak közepere placcsant.... (ott is felejtettem...)
Törölközö alänk. Majd ätvettem az iränyitäst. Ami kb abbol ällt, hogy elkezdtem keresni a fütyköst. ( a legnagyobb joindulattal sem tudnäm mäsnak nevezni ) , majd mikor megtalältam, elkepedve kerdeztem, hogy EZ MIND AZ?!? (akkor fordult meg elöször a fejemben, hogy na akkor tän en öltöznek..., de aztän mint tudjuk nem a meret a lenyeg, kapjon hät egy eselyt...hätha...)
Elkezdtem furubläzni a farkän, ha mäs nem talän sikerült felfujni... de hät az sem szeltibe sem hosszäba nem igazän kivänt cseperedni...
Aztän a teljes kedvem lehervadäsa mentesere ätvette Matthias az iränyitäst. Konkretan megdugott ( fogalmazzunk ugy meg akart dugni ). Amikor belem mäszott az alkholtükrömnek köszönhetöen nem birtam magamban tartani a nevetest es megjegyeztem, hogy a DELI HARANGSZOT HALLHATJÄK! ... (Nem loptam magam a szivebe...)
Majd mikor keszen volt. Öltözesbe kezdtem, hogy minel gyorsabban angolosan tävozhassak.
Kerdezte mit csinälok?
Mondom hät öltözködöm.
Hät Ö azt hitte en itt alszom.
En meg közöltem, hogy nem azert jöttem...

Mindezek ellenere Ö sem sertödött meg es a mai napig tartjuk a kapcsolatot :o)

6 megjegyzés:

  1. :D:D:D:D:D:D:D:D klassz ilyen jopofa vidám sztorikat olvasni!!! :)

    VálaszTörlés
  2. De lesz, csak msot epp a mäsik blogommal is el vagyok havazva :o) idö es ter összeegyeztetese keeeeene...

    VálaszTörlés
  3. :D:D:D:D:D:D
    na hasonló nekem is volt, csak soha nem írtam le :)))
    Király!!!!!! És kösz a bizalmat!

    Lusthie (csak így tudok kommentelni)

    VálaszTörlés