2010. február 16., kedd

Mert

(elsö bejegyzesnek csak egy egeszen läjtos törpenet)

ez egy török nev. ERASMUS-szal töltöttem 2 evet Regensburgban. a 2 egyetemi even tul volt 2 maratoni szex evem is. egy ilyen sztori közülük Mert. :o)
Mert eggen csak jopasi volt (most is az) - foggalmam sincs mär mit tanult. a lenyeg, hogy az elejetöl fogva kerülgettük egymäst. s törtent az egyik Erasmus party alaklmäval, hogy egymäs szäjäba gabalyodtunk. kis tänci utän mär a szorakozohely ajtaja elött nyaltuk egymäst. s hogy hogynem a szorakozohely ajtaja pont Mert szobäjänak teraszajtajäval volt szemben. (kollegium)
Van e kedvem beugrani hozzä? - Nincs... Miert? - mert epp annäl sokkal reszegebb vagyok, mint bärminemü szexualizäläst elvezhetnek... - Naaaaaaa.... - Rendben, de csak MERT szepen kertel.
ebböl az lett, hogy ugyi azert nem fekszünk le mindenkivel, aki epp az utunkba akad, de megizlelni csak szabad. (szabad) igy hät szämba vettem Mertet. akkor tünt csak fel, hogy pattanäsos a farka.... nem baj, folytattam, elvegre szopni szeretek.
Mertnek pechje volt. keveset ittam...azaz nem eleget. s ebböl az lett, hogy kb 5 perc szopi utän a jozanodäs utjära leptem. s 2 perccel kesöbb egeszen magamnäl voltam. az akkor kevessel celja elött levö ferfiegyedröl pedig egesz eccerüen lefordultam.
kerdezte, hogy mi törtent? - mondtam semmi különös, csak kijozanodtam. - es? (enyhen könyörgöen csillogo szemekkel), - semmi es, lepek. - tessek? - lepek. felöltöztem es elvonultam a sajät szobämba.
es nem, nem, tenyleg nem haragudott meg :o)))) utäna is kereste a tärsasägomat, s ma is nagyon jo haverok vagyunk :o)

10 megjegyzés:

  1. És ez még csak a lájtos? :) Tök jó!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Rékaaa! :D Folytasd! Nem, nem egy kiéhezett kismama vagyok, csak szeretek nevetni! :D

    VálaszTörlés
  3. Nyehehe, ez jóóóó blognak ígérkezik! :DDD

    Már írtam a régibe is anno, hogy mééég sokat mesélj! :D Tök szeretem a stílusodat! :)

    VálaszTörlés
  4. Ejha!!! Azt hiszem lassan ide jönnek az anyukák izgalmakat olvasni, majd otthon leteperni az apukákat.
    :-)
    Nem vagy semmi csaj
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Vicces, nevetős blog lesz ez. Eszméletlen stílusban írsz, tök jó! :D

    VálaszTörlés
  6. huuu, ez nem semmi :) tényleg nem ködösítesz :) kíváncsi vagyok a többire is! (mivel én minden blogot az elején kezdek)

    VálaszTörlés
  7. Hehe! :D
    Én is idetaláltam Hozzád és most azonnal végigolvaslak!!! :D

    VálaszTörlés