2010. február 16., kedd

Levente

elsö eves zäro buli. Andi lakotärsam meghivta egy ismeröset Leventet. Pecsett voltam egyetemista egy szoba nelküli garzonban. ez ilyen belepsz a ajton egyböl konyha- nappali- party resz, csigalepcsön (na ez az ami reszegen nem ment :o) ) pedig fel a galeriära, ahol 2 ägy 2 szeklreny kombinäcio...
valahogyan nekem is odakeveredett pär ismerösöm, köztük 2 legjobb barätnömmel. szoval a cirka 26 negyzetmeteren sikerült pär ora leforgäsa alatt 20-an összegyülnünk. azert több, mint egy negyzetmeter fejenkent nem is rossz :o)
elkezdtünk inni (vedelni). mär akkor nagyon erölködött Levente, de nagyjäbol szartam bele. eletem elsö olyan partyja volt, hogy ittam - ittam, de a Zistenert nem hatott. akkor jött Nora barätnöm nagy ötlete.
- igyäl egy kis pezsgöt az majd felnyomja (mindez kb egy üveg bor, nemi vodka, vadäsz es egyeb alkoholtartalmu folyadek bevitele utän) / nem ebben a törtenetben kaptam alkohol mergezest...- majd egy kesöbbiben ;o) /
Levente egyre inkäbb kiehezett emberällatba ment ät, konkretan a szemeivel mär szejjel dugott, a kezei meg igyekeztek engem felterkepezni. leven a sräc eleg gyenge volt jopasi adottsägailag, ezen probälokzäsait rendre jegeltem.
megittam azt  a bizonyos pezsgöt.
na innentöl meg talän arra emlekeztem, hogy elindulunk a buliba. a többit meseltek.
mint peldäul: Marci nyomult räm, s mär a szorakozohely elött nyalakodtunk, amikor oda jött PEti (a haverja), hogy valamit kerdezzen. en meg azt hittem smärolni akar... ezert hät Marci szäjäbol ätvägodtam Peti szäjäba. kiderült nem smärolni akart, de nem ellenkezett. Marci eleg butän nezett, majd miutän vilägossä vält (mär amennyiben az akkori ällapotomban ilyenröl beszelhetünk), hogy Peti nem puszikälni akart velem, megbeszeltük a mär foggalmam sincs mit es visszamäsztam Marci szäjäba.
Ezutän kezdett A TUDATOM VISSZATÄLALÄNI HOZZÄM, s felmerve helyzetem valoszinüsitett sulyossägät megkerestem Andit, hogy legyen oly kedves es vigyen haza.
Közölte, majd Levente. mondtam, hogy hääät az nem lenne jo, mert iggencsak meg akar dugni a sräc. ääääää Levente nem olyan. Mondtam, hogy DE, Levenete igenis olyan.
nem volltam olyan ällapotban, hogy hosszan vitatkozhassak. Levente vitt haza...
mär az uton erölködött. amennyire meg telett tölem jegeltem.
aztän felvitt a csigalepcsön... s akkor mär rämvetette magät. nem tudtam nagyon vedekezni... de mivel az egyetlen dolog amit velem nem lehet csinälni, ha reszeg vagyok, az 100% -al megdugni...
ezert hät megprobälta kicsi farkät a szämba tuszkolni.
vedekezö kepessegem teljes hiänya folytän az egyetlen amit tudtam csinälni, hogy jo szorosan összeszoritottam a fogsoromat.
pechjere sikerült addigra bejutnia....
azt hiszem mütöttek utäna többszöris.
seggfej! ugy kellett neki.
nem mert feljelenteni, jogäsz leven pontosan tudta, hogy Ö jönne ki szarabbul :o)))

7 megjegyzés:

  1. Merész csaj vagy!
    Jöttem :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira olvasni a bejegyzéseidet!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Júúúj, ez nem semmi!
    Jó ez az új blog, bírom a stílusodat :)))

    VálaszTörlés
  4. Szia Réka!
    Egy közös ismerősünk oldaláról találtam ide.Egy ideje olvastam már a régi blogodat is, de soha nem kommentáltam egyik posztodhoz sem!Ezt viszont már nem tudtam írás nélkül elhagyni! Tetszik a stílusod ahogy játszol a szavakkal :)ahogy felmered vállalni magad.Csak a 18-as karikát elfelejtetted kirakni ;-)További szép napot.Ha nem bánod néha benéznék ide is :)

    VálaszTörlés
  5. Nem vagy semmi csajos!!! :) nagyon birom a stilusodat :) pusziii

    VálaszTörlés
  6. Nem semmi egy sztori te sem vagy az hallod e :)Ámulok és bámulok micsoda sztorik! :)

    VálaszTörlés
  7. Nem térek néha magamhoz, ahogy olvasom a sztorikat rólad, főleg, hogy idáig csak Bendéről olvastam! :)

    VálaszTörlés