2011. április 18., hétfő

Regi

Na neeeem, mielőtt itten már mindeféle buja gondolatotok támadna, nem voltam még nővel.

De ugye könnyen fenállhat az a helyzet, hogy az ember szomszédságában (mondjuk szemben) ippeg egy helyes legényke lakik. S, hogy például ennek a helyes legénykének van egy barátnője is. Ami mint tudjuk az én vérmérsékletemet nagyjából hidegen hagyja/ta.

Szóval eme légyottnak márcsak azértsem mennék bele a részletezésébe, mert eme legényke megcsalt barátnője is olvassa a blogot és mint tudjuk közös lónak túrós a (farka) háta, így csak azt írom le, hogy....

Ugyi meglehetősen nehéz engem kínos helyzetbe hozni, (valamiért nem alakult ki bennem a szemérmetesség minden formája tökéletesen) de itt van ez a REGI csaj, akinek sikerült.

Az úgy volt...., hogy eltöltöttünk egy estét a Gabennal (mert miért ne - az ő lelkiismerete azzal foglalkozzon ő én majd ápolgatom a sajátomat, ha úgy érzem szüksége van rá), szóval elduhajkodtunk egy kicsit. ( Mikor mentem át a szomszédsráchoz, azért anya még rámförmedt, hogy meg ne merjem dugni... mondtam ááááááá)

Aztán ennyibe is mardtunk. Látásból ismertem Regit, de semmi egyéb.
Egyszer csak felvett msn-en. Aztán rám is írt. Először csak kis kedvesen, hogy mi újság meg ilyenek... én mit sem sejtő ártatlan, naív kislány meg, köszi minden oké.
Mire Ő: Tudom ám, hogy dugtatok....
Mire Én:
Mire Ő: és... milyen volt?
Mire Én:
Mire Ő: Nyugodtan elmondhatotd, nem blöffölök, berúgtunk és elmondta.
Mire Én: Tényleg ekkora barom?
Aztán Regi csak folytatta, hogy mondjam már el milyen volt.....
Hát, hogy az Istenbe írjak már le ilyet? Basszus? Szadista ez a csaj, vagy mégis?!?...

Azóta sem írtam le neki a teljes igazságot, mert ilyet ne már. Mert az tök rendben van, hogy olyanokkal megosztom a dolgot, akiket pl nem ismerek, vagy akik a szomszsrácot nem ismerik, na de a barátnőjének (aki azóta nem mellesleg már a menyasszonya :o) - szóval annyira nem rondítottam bele mégsem a levesükbe :o) -remélem)

Ez csak azért jutott így spontán az eszembe, mert otthon voltam pár napra és jön oda hozzám Regi, hogy kérdezhet e valamit? (na nem mintha lenne rejtegetni valóm, de azért egy pillanatra becsokiztam) és mondtam neki, hogy de csak ha nem hozol kínos helyzetbe...
Ja merthogy azóta is jóban vagyunk.

(Nem tudom, hogy így készíti e elő a hosszas és szenvedésben dús haláltusámat és egyszer majd sötétben elkap és jajj lesz nekem és most épp a gyenge pontjaimra vadászik, mindenesetre nem tűnik haragosnak. )

Mindenesetre remélem nem mostanában kerülök hasonló szituba.... ( Pedig adott lenne bőven, akkoris ha már régiek a sztorik...)

Legközelebb tényleg jövök a derékszögű farkú jogász sráccal. :o)

3 megjegyzés: