2012. január 16., hétfő

Derék-szög...

Rég ígérem már a jogász srác esetét... Kivételesen nevet változtatok, mert ismert és mert már van családja...

A szokásos party este volt, s mint mindig azokban a "fiatal" időkben a nálam jóval idősebb barátnőmmel és az Ő egyetemista haverjaival lógtam. (pontosabban akkor már bojtárok voltak)
és... az a helyzet, hogy már baromira nem emlékszem, hogy kinél és leginkább, hogy hol kezdtünk el inni, de a történeteim szerves részét képező pia, természetesen most sem maradt ki a dologból....

Ez a srác, már rég akart tőlem valamit...leginkább megdugni, ha a nyers és finomítatlan változatnál maradunk.
Aztán az alkhol konzumom az est folyamán elérte a "végülis miért is ne" szintet, s nem volt már másra szükség, mint egy arra alkalmas helyre.

Ez a barátnőm természetesen nagyon nagyvonalúan felajánlotta a saját lakását, így a zsebünkben a kulcsával el is indultunk... na itt kiesik egy jókora rész, mindenesetre arra emlékszem mikor megérkeztünk.

Nem voltam kifejezetten dugható állapotban... de azért mi belefogtunk annak rendje és módja szerint. Csókolóztunk meg ilyenek, ami ilyenkor szokás. Aztán lekerültek a ruhadarabok.
Első pillantásra kifejezetten megijedtem a Bránertől, mert konkrétan a makkja derékszögből figyelte a dákó többi részét. (Gondoltam akkor még nagy naívan - biztosan csak "elfeküdte" magát és majd mindjárt kiegyenesedik....) nem így lett...
Kénytelen voltam megbarátkozni a helyzettel, bár még mindig nem tudtam, hogy erre hogyan fog rámenni a gumi.... Aztán azért csak valahogy rákanyaríntotta. Nyílván megvolt neki már a bevett csuklómozdulata, vagy speckó gumi a kanyargó farkakra....

Gondoltam, hátha így még jobb is lesz G-pont meg ilyenek... Annyira belemerültem a gondolataimban, hogy gyakorlatilag valami oroszlánordítás féle dologra ébredtem és egy véreres szemű feltehetőleg az iménti pillanatokban orgazmált pasi susmogott a fülembe, hogy ugye nagyon elfáradtam... Hát persze, nagyon ....

Miután letörölgettem a szám széléről az alvás közben kicsorgott nyálat, igyekeztem villám gyorsasággal összekapni magam és eltűnni a színről....

1 megjegyzés:

  1. Jaj, most már összeraktam a képet, hogy ez a blog is a Tied. Kicsit lassan esett le. :-))

    VálaszTörlés