2010. november 24., szerda

Nándi

Történt egy szép napon... egyetemi party est alkalmával...
Hogy nekem amolyan f@sz hiányom támadt, de olyan igazi. Szinte mindegy volt, kivel mikor és hol, csak találjak valami palimadarat, aki egy kicsit megdug és angolosan elbúcsúzunk...
Aztán én édes-kedves naív kislány, ártatlan boci szemekkel, enyhén erőszakosan nyomultam Ádám évfolyamtársamra (mit nekem a 6. pohár bor után, hogy a barátnője ott ül mellette, ettől még igazán megdughatna...), aki nem igazán vette a lapot. De közben meg már Nándor nevű végzős hallgató ott lihegett a fülembe egy jóideje.
Na egye fene... senem az esetem, ráadásul ismerem is... nem baj, szükség törvényt bont.
Elvonotunk az akkori Univ felső társalgójába, majd miután közszemle közepette már majdnem megdugtuk egymást a kanapén, mondtam, hogy akkor válasszunk má valami szolidabb helyet.
Menjük fel hozzá!
Oké, no kifogás, hol laksz?
Kertváros.
Felejtsd el öreg én 5 percnyire innen, tartsd melegen a farkad és gyerünk.
Oké.
Elindultunk, a lakásba úgy be, mint a filmeken, ajtó becsap és a kanapéhoz érve, már csak felül volt rajtunk ruházat. Aztán (én barom!!! ) Elkezdtem levenni róla a felsőjét. ( A történethez hozzátartozik, hogy jó egyetemistához híven, kellőképpen be voltam b@szva...)
Ekkor még totál káón is éreztem, hogy valahogy testszagügyileg a gyerek nincs rendjén. Aztán gondolkodtam kicsit. Elküldjem letusolni? Á baszki, mire végez én kijózanodok és akkor már tuti nem dugok vele, de nekem most kell, nagyon keeeeeeelllll!!! Nembaj, akkor elnézem, orrnyerget bezár, just ríláx, ízírájder és hasonlók, jóóó lesz, de reményeim szerint minimum kielégítő.
Na lássunk neki.
ÓÓÓÓ Apám, hát ez is mini farkú bmg... mindegy, ezt is elnézzük... reméljük játékos.
Dugtunk... szar volt, nagyon szar. Végzünk, azt mondja:
Nincs meg a gumi!
Mondom mi van?
Nincs meg a gumi.
Anyád!
Oké, akkor én megyek a wc-be ott keresem, te pedig átpásztázod az ágyat.
Magamban nem találtam, így kizárásos alapon csakis az ágyon lehetett. A következő gondolatom az volt, remélem benne lesz aminek benne kell lennie. ( Nemcsoda, arról a mimivirsliről simán lecsúszott..., mert ugyi XL-es kondom van, de xs-es valamiért nem... talán szégyelnék a pasik megvenni?...mindegy)
Aszondja, az az ÁLLAT, itt nincs!
Mondom, Te barom, akkor megetted vagy mi van?
Odamegyek, hát persze, hogy az ágyon van... Cucc benne, minden oké.
Mondom, na jól van mehetsz.
Azt mondja, hova. Ő itt alszik!
Mondom, ne vicceskedjünk már, nem azért jöttél!
Erre Ő: márpedig Ő reggel 6kor nem fog átdzsanázni az egész városon.
Oké, aludjál itt...
6:30-ra beállítottam az ébresztőmet. (6:10-kor) :o)))))
Fél 7kor mondom Nándinak. Na mehetsz, tanulnom kell (muhahaha - asse tudtam hol vagyok).
Akkor felkel. (sajnos addigra kivilágosodott) látom a nagy szőrös seggét, de még a háta is.... bááááhhh, a maom hozzá képest, gyantázott pelyhes csibe... De jó, hogy nem éreztem ezt az éjjel. Szépre ittam na...
erre bemegy a fürdőbe, előbb beleiszik az ásványvizes üvegbe!!!!, a kanapéról pont be lehet látni a wc-be, onnan meg csak egy köpés a bejárati ajtó. (Galériás 20 m2-es garzonkáról beszélünk) Beáll a Wc elé, egyik kezével fogja a gyíkot a másikkal vakarja a seggét, közben fingik és böfög eyszerre..... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Na akkor azt hittem lefordulok az ágyról.
Pillanatok alatt összeszedtem a motyóját, kivágtam az ajtó elé, és ahogy kijött a fürdőből, egy nagyon jól irányzott lökéssel kivágtam az ajtó elé, ajtó be, kulcsra zár, nekidől, földre rogy. BMG!!!
Azt hittem, ééén barom azt hittem ennyi volt...
Erre ez már olyan kicsivel 7 előtt volt, elkezd dörömbölni, meg ordítani, hogy Én mocskos ribanc csak kihasználtam ésatöbbi.... Jááájjj. Szedd már a cuccod és takarodj!!!!
Ekkor a szomszéd kilép a 4 és 5 éves kislányaival a lakásukból, akik épp oviba mentek volna...
Nem maradt a sztori következmények nélkül.
Az egyetlen sztorim, amit megbántam, de röhögni a mai napig jókat tudok rajta....

MOCSKOS RIBANC!!!! :o)))) hehe, az vagyok :o))))

6 megjegyzés:

  1. Á micsoda sztori!:DDD Néha röhögtem néha fogtam a fejem :) Még kérek sztorikat

    VálaszTörlés
  2. :D gyantázott pelyhes csibe :D :D :D könnyesre röhögtem magam! Eszméletlen vagy Réka!
    Ha attól félsz, hogy olyan is látja, akinek nem kellene, miért nem zárod be? várom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
  3. Ha zártnak szerettem volna, akkor úgy indítom. A f@szfej unokabátyám miatt meg nem fogom a blogom bezárni. Az a hobbija, hogy ahol lehet alám tesz. S mindez azért, mert anno egy családi party-n elszóltam magam a nyílt titokról vele kapcsolatban. Azóta ahol tud fúr...... Egy nagyon jó barátságomat sikerült tönkrevágnia és többön nagyon dolgozott, hogy sikerüljön neki, de hál ég nem jött be neki. Úgy tűnik új játszóteret talált... :o))))))) Még jó, hogy tudok moderálni ;o)
    Folytatni fogom :o)

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen. Sok blogot olvasok. Belesek ide-oda, de ez fergetegesen jól süt. Ha kitaláltad, akkor zsenike. Ha valós, akkor meg nem vagy prűd.
    Ajvééé. Mind a kettő jó! Követlek.

    VálaszTörlés
  5. Háát nem vagy semmi csajszi :) :) nagyon nagyok és tanulságos sztorik!!! kérünk még :) :)
    like like likeeeee :D

    VálaszTörlés